Nieuwe SN lounge in BRU B pier: the suite

fbruno
fbruno
edited april 2016 in Nieuws

Tot mijn verbazing zag ik gisteren dat de oude SN lounge in de B pier dicht is, en ze een nieuwe lounge hebben gebouwd waar vroeger de 9W lounge zat.

T is allesinds sterk verbeterd. De booze is zelfs beter als the loft.

Was nog maar sinds 2 dagen open blijkbaar.

Berichten

  • Dima
    Dima

    Werd tijd eigenlijk... Een pak beter, al ziet het er eigenlijk ook niet echt supergezellig uit.

  • fbruno
    fbruno

    Er is ook nog een soort relaxruimte met ligstoelen, een leeshoek en een bureau/werkruimte.

  • doddel
    doddel

    Hebben ze er dezelfde chocomousse als in de loft? Meer heb ik niet nodig :)

  • fbruno
    fbruno

    Jep die hebben ze!

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik had ergens gelezen dat alle VS vluchten van SN van de b-pier gaan vertrekken, dan is dit wel goed nieuws. Zal dus niet lang duren voor ik er eens zal zitten :)

  • kristof
    kristof

    Brussels is meerdere van z'n lounges ah vernieuwen. Zo is de nieuwe lounge kn Kinshasa open gegaan. Niets te vroeg aangezien ik die lounge steeds enorm ondermaats vond. Hier alvast een idee van hoe de lounge er tot voor kort uitzag.


  • Dima
    Dima

    Oh wow... Just wow :o

  • Christophe
    Christophe

    Lol dan zit ik liever in de starbucks :-)

  • vincentjanv
    vincentjanv

    DIe ventilator haha

  • Ulker32
    Ulker32

    https://www.brusselsairlines.com/en-il/practical-information/travel-info/at-the-airport/lounges/default.aspx

    Op de SN site staat er dat de lounge in Kinshaha enkel beschikbaar is voor vluchten van SN, als je als *G dan met bv South african vliegt, mag je dan effectief niet in de lounge?

  • kristof
    kristof

    Het zou me niet verbazen, echter in Kinshasa weet je nooit :D

    Ik kan me wel inbeelden dat ze de lounge zo exclusief mogelijk houden aangezien er nogal snel misbruik van gemaakt wordt. Ik woon ondertussen niet meer daar dus ik kan het niet ter plaatse navragen of testen maar ik zal even de vraag stellen aan een paar mensen die nog wel ter plaatse zijn.

  • fbruno
    fbruno
    edited maart 2017

    Zag net dat ze een extra loft aan het bouwen zijn op de plaats van hun oude A lounge (achter de hoek van de gang).
    Werd eens tijd met die serieuze overcrowding op donderdag en vrijdagavond!
    http://i.imgur.com/EQPFfXS.jpg

    Staat ook al een wegwijzer naartoe met "The Loft extra seating area"

  • daruda
    daruda
    edited maart 2017

    Nice, stond er iets vanaf wanneer het open zou zijn? Of is het al open?

  • fbruno
    fbruno

    Nee nog niet open, zal wel nog even duren denk ik

  • Jeroen
    Jeroen

    @fbruno said:
    Staat ook al een wegwijzer naartoe met "The Loft extra seating area"

    Dat is er ook voor The Suite, wel een ongezellige boel denk ik die extra seating.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!