Beobank lanceert Air France-KLM MasterCard in België

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Ik ga deze toch eens bekijken. Momenteel gratis mastercard van Deutsche Bank & de "oude" goedkope AMEX van 65 € BruAir. Die laatste hou ik sowieso maar aangezien ook de VAB reisverzekering vervalt eind februari loont het misschien de moeite deze erbij te nemen. (En Deutsche Bank te dumpen... het spaarvoordeel is toch compleet verdwenen)

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Is er iemand al in geslaagd deze aan te vragen? Bij het ingeven van mijn flying blue nummer kan ik niet verder gaan... 10-code cijfer toch???

  • VDW
    VDW

    Idem...

  • mgo72
    mgo72
    Heb gezocht maar denk niet gevonden. Mischien kan Chris ergens de basics en goede punten posten van Skyteam, in bijzonder KLM.

    @Chris voor mij concreet: hoe makkelijk kan je Air France tickets scoren op Frankrijk domestic? Met oog op EK voetbal in Frankrijk.
  • Chris
    Chris

    @mgo72 geen idee voor EK voetbal :-)

    de reden waarom voor mij FB / skyteam / KLM-AF is. En hou rekening mee dat ik mijn long haul (8 per jaar ongeveer) vast zit aan data en ik geen risico kan nemen op flash sales omdat ik MOET vliegen. dat ik long haul altijd biz vlieg.

    • door de vaste data is er niet altijd veel verschil in prijzen van airlines.
    • voor m'n zaak bluebiz, geeft vaak 150-225 euro terug op een biz ticket.
    • ik kan uit dusseldorf (met 1 overstap; maar ben er sneller) of uit amsterdam direct vliegen.
    • door zoveel vliegen ben je sowieso platinum. de AMEX plat kan ik mijn vrouw plat maken. en dus met kids in de lounge.
    • de bonus is dan 100%; telt goed aan. en op EU vluchten (vaak kan je extra legs doen in bizz) krijg je ook nog een bizz bonus. ben je zo 10-15000 mijlen rijker.
    • kan eco boeken en eco comfort vliegen gratis.
    • mijlen, vaak wacht ik totdat ik er 300k heb en dan heb ik voor 3p een bizz ticket in promo fares. wel taxen maar dat valt mee. (vrouw en kids gratis, ikzelf betaald).
    • je huisjes krijgt in delfts blauw op de biz vluchten longhaul en die spaar ik. ;-)
    • er zijn sweet spots. zelf nooit geboekt. maar Tahiti was in eco 60k mijlen met air france uit LA. EU tel aviv voor 25k enkel. hier staan er wel mere maar is uit 2014.
    • http://travelisfree.com/2014/10/27/unveiling-flying-blue-air-france-klm-miles-101-and-best-uses/
      geen idee of alles nog hetzelfde is. heb eigenlijk weinig echt gekeken.

    ik haal niet 100% uit spaarprogramma's. ik denk mogelijk 70-80%.
    die laatste 20-30% is me heel eerlijk de tijd gewoon niet waard.

  • Antoine
    Antoine

    Ik heb kaart aangevraagd en eerste stap was OK. ze hebben mijn loonstrookje en identiteitskart nu en ik wacht op het blauwe formulier om dit ondertekend terug te sturen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Heb je dan je flying blue nummer kunnen ingeven? Mijn werkt niet. Heb vandaag 40' met de helpdesk aan de lijn gehangen en er was blijkbaar een probleem, maar is nog steeds niet opgelost...

  • Antoine
    Antoine

    @Itachimaru said:
    Heb je dan je flying blue nummer kunnen ingeven? Mijn werkt niet. Heb vandaag 40' met de helpdesk aan de lijn gehangen en er was blijkbaar een probleem, maar is nog steeds niet opgelost...

    Ja ging vlot. Papieren zijn vandaag via de post aangekomen

  • Itachimaru
    Itachimaru

    @Antoine gewoon nummer van onderaan je kaart ingegeven toch? Blijft bij mij rood worden wanneer ik verder wil gaan...

  • Antoine
    Antoine
    edited februari 2016
    Kun je met je nummer inloggen op de AF website?
  • Itachimaru
    Itachimaru

    Yep, dat werkt perfect. Zou het misschien kunnen zijn omdat ik nog maar een goeie 8 maanden lid ben van flying blue??

  • Antoine
    Antoine

    Mastercard geweigerd omdat ik zelfstandige ben.

  • Tdv
    Tdv

    vandaag kaart aangekregen, van aanvraag tot ontvangen code: 3 weken. AMEX eat this!

  • Leo
    Leo

    @Tdv said:
    vandaag kaart aangekregen, van aanvraag tot ontvangen code: 3 weken. AMEX eat this!

    Let wel goed op voor de intresten, die zijn behoorlijk hoog... ca. 13% als ik mij goed herinner van de flyer.

    Maar, in alle eerlijkheid weet ik niet wat gebruikelijk is voor CC's met kredietopening, ik mijd ze steeds als de pest.

  • Tdv
    Tdv

    @Leo said:

    @Tdv said:
    vandaag kaart aangekregen, van aanvraag tot ontvangen code: 3 weken. AMEX eat this!

    Let wel goed op voor de intresten, die zijn behoorlijk hoog... ca. 13% als ik mij goed herinner van de flyer.

    Maar, in alle eerlijkheid weet ik niet wat gebruikelijk is voor CC's met kredietopening, ik mijd ze steeds als de pest.

    Daar heb je toch geen last van als je op tijd betaald :)

  • fbruno
    fbruno

    Iemand een idee wat er met deze FlyingBlue kaart gebeurt is?
    Hij is plots spoorloos verdwenen op de Beobank website...

  • Tdv
    Tdv

    @fbruno said:
    Iemand een idee wat er met deze FlyingBlue kaart gebeurt is?
    Hij is plots spoorloos verdwenen op de Beobank website...

    https://www.beobank.be/nl/Kredietkaarten/Beobank-Premium-Flying-Blue-World-MasterCard.aspx#

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!