Masterpass 50$ korting vanaf 100$ op hotels

Berichten

  • Glenn
    Glenn
    edited december 2015

    Moet er effectief een Mastercard gekoppeld zijn aan je Masterpass? Ik zie ook dat je Visa of Amex kunt koppelen...

    Volgens de terms zou je effectief met een Mastercard moeten betalen en bovendien moet die van de US zijn:

    via Orbitz using MasterCard via MasterPass™ as the payment method and promo code MASTERPASS
    using a U.S. MasterCard in MasterPass & promo code MASTERPASS from December 14, 2015

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Most chain hotels are excluded.
  • flrvt
    flrvt

    Niet zo lang geleden hebben ze deze promo ook gedaan. Toen werkte dit ook voor BE Mastercard holders.

    Als deze promo zo sweet is als vorige keer, zal hij binnen enkele dagen opgewaardeerd worden naar $100 vanaf $100 :-) Dan betaal je dus drie keer niks! Ik denk wel niet dat ze die fout nog eens snel zullen maken, want vorige keer hebben veel mensen daar gretig gebruik van gemaakt.

  • michelvst
    michelvst

    We hebben de test gedaan en het werkt met een Belgische MasterCard ook nu weer perfect.
    Thanks @Chrismeister voor de tip!

  • daruda
    daruda

    die $100 zou nice zijn, nog ff wachten dan.

  • Tim
    Tim

    Ideaal! 2 nachtjes in Milaan geboekt.. Zeer dure hotels daar en weinig opties wat betreft ketens, dus dit kwam mooi uit :smile:

  • daruda
    daruda

    blijft de free cancellation van toepassing?

  • Glenn
    Glenn

    Ter info: geprobeerd met een Amex gekoppeld aan MasterPass, maar die werd niet geaccepteerd voor deze promo.

    @daruda said:
    blijft de free cancellation van toepassing?

    Hangt er van af welke rate je kiest. Sommige zijn refundable, andere niet.

  • daruda
    daruda

    Net aan het proberen, maar bij de betalingsopties zie ik geen masterpass staan?
    Enkel debit/credit card, paypal en visa checkout.

    Wel zie ik dat promo code applied blijft bij totaal berekening prijs.
    Doe ik iets fout of kijk ik er volledig over?

  • Emmy
    Emmy

    ik neem aan dat je dan geen punten voor de loyalty krijgt?

  • wimbor
    wimbor

    @Emmy said:
    ik neem aan dat je dan geen punten voor de loyalty krijgt?

    Normaal gezien niet nee. Niet omwille van de promo, maar wel omdat je niet rechtstreeks boekt. Er zijn soms uitzonderingen bij hotels of kleinere ketens, maar ik zou er niet op vertrouwen.

  • Emmy
    Emmy

    @wimbor said:
    Normaal gezien niet nee. Niet omwille van de promo, maar wel omdat je niet rechtstreeks boekt. Er zijn soms uitzonderingen bij hotels of kleinere ketens, maar ik zou er niet op vertrouwen.

    dat is voor mij toch een serieus breekpunt :pensive:
    nuja als je een bestemming hebt zonder al te veel ketens is het super handig natuurlijk. ;)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Promo expired. Toch bedankt Chris.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!