IHG Bonus Point Package

Glenn
Glenn

Ik heb dit jaar nog zo'n kleine 9000 EQP nodig om Platinum te worden bij iHG. Met stays alleen geraak ik er niet, dus overweeg ik om een bonus point package te kopen bij een volgende stay.

Wat zijn de sweet spots in België en dichte omgeving wat beteft bonus point packages?

Tagged:
«1345

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited november 2015

    CP Brussels airport kan je sommige dagen/kamers een 4000 bonus point package boeken dacht ik.
    Ikzelf heb eens een 4000 geboekt in de HIX Cologne

  • Chris
    Chris

    Je zou op IHG site even moeten zoeken alleen op rates met bonus points. Denk dat 5000 max is wat gaat lukken. die van 1000 schieten niet echt op denk ik.

  • Chris
    Chris

    CP schiphol heeft ook wel 4000 punten package.....

  • Glenn
    Glenn
    edited november 2015

    @Chris said:
    Je zou op IHG site even moeten zoeken alleen op rates met bonus points.

    En hoe doe je dit? Heb me al blauw gezocht, maar nergens gevonden.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Waarom probeer je geen BPG reimbursed stay te nemen , een suite geeft je dan ook reeds een 5000 punten

  • Glenn
    Glenn

    @oldgrumpy said:
    Waarom probeer je geen BPG reimbursed stay te nemen , een suite geeft je dan ook reeds een 5000 punten

    De mogelijkheden hiervoor zijn ondertussen heel beperkt geworden. Tenzij je nog een golden tip hebt? :smile:

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited november 2015

    hmmm, misschien wel, zal even checken

  • claenen
    claenen
    Düsseldorf werkt meestal nog, nee?
  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    via welke site ?

  • Glenn
    Glenn
    edited november 2015

    @claenen said:
    Düsseldorf werkt meestal nog, nee?

    Nope, die fun is gedaan... :/

  • Chris
    Chris

    @glenn in de app krijg ik een optie voor zoeken met punten package.
    als ik klik op m'n punten rechts boven.
    dan bij +verdien --> bonus point package.
    en dan die van 5000 aanklikken :)
    dan krijg je als tarief "5000 bonuspunten per verblijf"

  • Glenn
    Glenn

    @Chris Ah kijk, dat wist ik niet. Maar blijkbaar werkt dit toch niet helemaal. Ik zoek naar hotels met tarief "5000 bonus points per stay". Ik krijg de lijst met hotels en de normale tarieven, maar bij het doorgaan is er geen 5000 bonus points package beschikbaar (meestal enkel 1000 points).

  • Chris
    Chris

    @glenn ah, ik zie dat nu ook. Ik had dat 2x gedaan misschien toevallig geluk dat het wel 5000 gaf. Vreemd dan die zoek optie. Of: wéér eens slechte IT bij IHG.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik moet ook nog 4000 punten hebben voor platinum te worden dit jaar! Ik zag wel dat er een manier is om punten over te laten zetten van iemand anders zijn/haar account. Voor 5 dollar per 1000 punten, zijn deze punten dan ook EQP ?

  • Katrien
    Katrien

    Voor 4000 punten: dan zou ik even een BPG zoeken die reimbursed wordt.

  • Chris
    Chris

    @Bucketqueen nee als je overzet is niet EQP.
    zoals @Katrien zegt even een BPG proberen alhoewel die wel moeilijker worden.

  • Katrien
    Katrien

    @Chris @Bucketqueen BPG nog steeds mogelijk hoor. 'k Heb er voor deze week toch weer 2 kunnen regelen. (CP BRU o.a.)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb mij al de pleuris gezocht afgelopen 2 weken, weet niet meer waar ik nog kan zoeken voor iets wat in straal van 200km rond limburg ligt en reimbursed is :-) Het vliegtuig er voor gaan nemen hou ik als worst case scenario :-) Maar we blijven hopen !

  • Emmy
    Emmy

    CP brussel kan je normaal nog steeds 5000 met ontbijt nemen. Let wel op dit hotel kan enorm verschillen in prijs. Een goede timing is alles.

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited december 2015

    In new york is het points package van Indigo Chelsea weg, maar is er nu in HIEX times square south een points package van 30k vanaf 199usd + 14% tax met ontbijt inbegrepen. Dit is goed want het is een goed hotel en prijs is goedkoper geworden. Daarnaast is er nog steeds het 25k package in Indigo Brooklyn vanaf 188 usd + 14% tax

    Normaal zijn deze punten niet geldig voor status, maar het is al iemand gelukt op FT dit wel de costumer service kunnen wijs maken. (ik weet niet of het hier al iemand gelukt is? :) )

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!